Direktlänk till inlägg 17 december 2008

Hundbad!!!

Av Ann - 17 december 2008 18:02

Ja då vart lilla Nellie julbadad,det är väl inte det roligaste hon vet men det går bra sen springer hon som ett yrväder.Aragorn o Simba ska få bada om ett tag då är det dax för klipp oxå.

Nu ska jag gå och göra lite choklad tryffel.

Bilden här är ju inte så lik Nellie men kul.

Ha de!!

 
 
Tin

Tin

17 december 2008 18:20

Det måste ta tid att bada och fixa tre hundar!!!

Jag har bara två ;) Jag bada den i badkaret och kan knappt räta på ryggen när jag är klar. Har du något bra knep där man står lite mer behagligt. Jag hörde att någon satt på en läskback i badkaret men då får man ju ha badkläder själv och varför inte ha ha

http://tins.bloggagratis.se

 
Thara

Thara

17 december 2008 21:22

Godt at julebadet er ferdig, også jeg har fått vasket pelsen. Det er kun søster Mia som ikke har blitt badet ennå, ho har hatt sopp (svamp) i øret og må derfor vente litt. Ellers lukter det godt i huset her på Ise om dagen, men vi får IKKE smake. Jeg hopper så høyt jeg klarer, men dessverre setter modern smaksprøvene alt for høyt for meg. Bare vent til jeg blir større...
GOD JUL og GODT NYTT ÅR til dere alle!

http://www.ki-po-zii.net

 
MOA

MOA

18 december 2008 10:38

HEJ VILKEN FIN BLOGG DU HAR JÄTTE SÖTA HUNDAR :)

http://www.123minsida.se/www-moas-hundliv

 
Ingen bild

Hugo

18 december 2008 11:07

Hej Mormor... Lite lik är hunden nellie ändå...*L* nu har jag tittat klart på min favofilm, och ska ta på mej kläder mamma säger att det är dax... Jag är bra i ögonen idag dag mamma sa att det inte fanns nåt kladd men att det är lika bra att tvätta dom ändå... Doktorn ska ringa sen så får vi se om jag kan gå till öppnaförskolan i morgon, det ska vara julfest och den vill jag helst inte missa, sen på em ska Mamma & jag in och handla lite julklappar... Vi ses om 1 vecka kraaam Hugo

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ann - 28 februari 2011 16:08


   Min son och hans fru med delfiner i Mexiko...

Av Ann - 28 februari 2011 15:55

Hej alla vänner!! Dax att skriva lite.. På lördag är det dax att åka på årets första utställning med Bumbi     Vi får håppas på det bästa... Kram alla   ...

Av Ann - 16 november 2010 16:22


Hundfamiljen har utökats med en Tibbe kille som heter Chilus Black Label och kallas Bumbi. Vi har åkt på en del utställningar och blivit både BIR valp och BIS valp.   ...

Av Ann - 16 november 2010 15:54


 

Av Ann - 16 november 2010 15:49

Hej alla!! Har inte skrivit på jättelänge men tänkte börja så smått. Nu har vi börjat att renovera badrummet,ska bli så kul när det blir klart. ...

Ovido - Quiz & Flashcards