Alla inlägg under februari 2009

Av Ann - 5 februari 2009 07:40


God morgon alla som är uppe och på väg till jobbet!Lite svårt att köra hem nu på morgonen från jobbet lite snöigt på vägen men kör man sakta o lugnt så går det bra!!Bilderna är tagna nu precis när jag kom hem och släppte ut hundarna.Ha en bra dag(:

Av Ann - 4 februari 2009 14:01

Här kommer ett litet ordspråk,tycker att sådan kan vara lite tänkvärda ibland.

Ha en fortsatt trevlig dag så hörs vi imorgon när jag vaknat efter en natt på jobbet.

Kram till er alla(:

Av Ann - 4 februari 2009 13:47

Nu när jag gick upp,föresten så var jag uppe redan vid 9,45 då väckte Nellie mig då tyckte hon att nu var det dax att sluta sova hade då sovit i 2timmar.

Då släppte jag ut hundarna men inte speciellt munter): om jag ska vara ärlig och det ska man vara.

Sedan i säng igen annars blir det jobbigt i natt på arbetet.

Det snöade när jag kom vid 1,men det har slutat nu och ska det nu nödväntigtvis komma snö så ska det vara nu under feb och mars sedan vill inte jag ha snö iallafall,då ska ju våren komma.

Av Ann - 3 februari 2009 14:23

Nu har vi varit ute i trädgården en stund,Simba letar vatten i dammen som är frysen på ytan.

Vi har en hundkoja om min man byggt den är så fin men hundarna är aldrig i den,bra att lägga in hundleksaker i.

Av Ann - 3 februari 2009 14:20

Igår kväll tände jag lite ljus,tycker om alla slags ljus.

Det är ju den tiden på året jag tänder mest levande ljus.

Har även beställt lite doft ljus från ett ljusparty.

Av Ann - 3 februari 2009 13:30

Idag är det ett helt underbart väder,det kändes som om det var vår när vi var i skogen idag.Solen framme.

Fåglarna kvittrade och dagisbarnen sprang och lekte.

Simba hitta in bland granarna där luktade det väl gott kan jag tänka.

Ikväll är det dax att åka och jobba igen 2 nätter, ledig sedan 2nätter sen lör o sön natt jobb igen.Sedan en ledighet på hela 4nätter det ska bli skönt.

Av Ann - 2 februari 2009 17:43

När vi hade varit på bhk och kom en så fick jag helt plötsligt lust att baka,så jag vispa till en enkel sockerkaka som man sedan delar i mitten och häller på en sorts vaniljsås jag gör,sedan siktar jag florsocker ovanpå och vips en god kaka till kvällsfikat.

Av Ann - 2 februari 2009 17:38

Här leker Nellie med Kajsa när vi var på bhk i eftermiddag.Det  är inte så lätt att fånga på bild.Nellie tänkte först inte hoppa ur buren läskigt tyckte hon,men så plötsligt kom hon ut.

Och det gick bättre nu än i lördags hon sprang om kring och skällde faktiskt inte en gång,duktigt Nellie.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret i Falkenberg


Ovido - Quiz & Flashcards