Direktlänk till inlägg 2 mars 2009

Nellie!!!

Av Ann - 2 mars 2009 12:34

Äntligen lite tid att skriva.I lördags så åkte jag o Annbritt med 3 av hennes hundar till Göteborg och Nellie då förstås till djurhälsan.Vi fick komma in ganska så snart och fick nästan med det samma konstaterat RÄVSKABB FY ATTAN,men jag var nervös innan när vi åkte upp att det skulle vara allergi t.ex det kan ju vara besvärligt att få veta var man är allergisk mot detta går ju att bota.

Men hennes lilla svans ser inte rolig ut har ingen päls nästan.

Vi skulle ju även varit på utställning i går i Varberg men det gick inte men det går fler tåg.Både Nellie och jag var ganska trötta när vi kom hem från Gbg jag hade jobbat natten innan och bara vilat en stund innan vi åkte.

Nu har jag varit och hämtat antibiotika till Nellie så nu är vi på rätt håll.

Ett tack åter igen till Annbritt på Chilus för all hjälp(:

 
 
Anneli

Anneli

2 mars 2009 12:55

Nämen usch, vad tråkigt! Det är jobbigt för hundarna, har själv haft en kille som fick den, oj oj oj, vad han kliade sig... Men det är ju tur att det finns medicin mot det...

Önskar en en trevlig dag. Kram

http://varan-varld.bloggagratis.se

 
Sinna

Sinna

2 mars 2009 14:40

vad skönt!! Det är inte roligt att ha en allergisk hund, jag vet :-(
Hoppas att klådan ger sig fort nu bara :-))
Kram Sinna

http://sinna.bloggagratis.se

 
Anki

Anki

2 mars 2009 17:06

Tack för gratulationen!

Vad skönt ändå och få veta vad som var felet på Nellies svans.
Nu hoppas vi att hon kryar på sig ordentligt! =)
Kram

http://www.ankisblogg.bloggagratis.se

 
Mita

Mita

2 mars 2009 19:02

Vilken tur att det går att bota så att svansen blir fin igen!

http://rocotopeppers.bloggagratis.se

 
Tin

Tin

2 mars 2009 19:58

Vad skönt att höra! Det går ju att bota som väl är. Snart blir hennes svans fin igen.

Ha det gott!

http://tins.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ann - 28 februari 2011 16:08


   Min son och hans fru med delfiner i Mexiko...

Av Ann - 28 februari 2011 15:55

Hej alla vänner!! Dax att skriva lite.. På lördag är det dax att åka på årets första utställning med Bumbi     Vi får håppas på det bästa... Kram alla   ...

Av Ann - 16 november 2010 16:22


Hundfamiljen har utökats med en Tibbe kille som heter Chilus Black Label och kallas Bumbi. Vi har åkt på en del utställningar och blivit både BIR valp och BIS valp.   ...

Av Ann - 16 november 2010 15:54


 

Av Ann - 16 november 2010 15:49

Hej alla!! Har inte skrivit på jättelänge men tänkte börja så smått. Nu har vi börjat att renovera badrummet,ska bli så kul när det blir klart. ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret i Falkenberg


Ovido - Quiz & Flashcards