Direktlänk till inlägg 17 juni 2009

Snart midsommar!!

Av Ann - 17 juni 2009 16:44

Idag har vi varit på Landvetter och sänt iväg sonen tbx till Tunisien,vi får se om vi åker och hälsar på i sept om han inte måste åka till Mexiko redan då vi få se som sagt.

Ja då börjar vi närma oss Midsommar,som jag då ska fira i Norge detta år med att visa hund på hund utställning.

Vi är 5 st som åker upp,bara kvinnor så det blir väl mycket prat och skratt kan jag tänka mig.

Vi ska bo i stuga där uppe.Det ska bli spännande att se hur detta kommer att bli.

Vi kommer att åka på midsommaraftons fm,så vi hinner upp och kan fira med sill o jordgubbar,midsommardagen blir lite se sig om kring dag och på kvällen blir det lax till middag.

Söndagen är då utställningsdagen,då får vi se hur nervös man är hujeda mig.

 
 
Yvonne

Yvonne

18 juni 2009 00:47

Hoppas ni får riktigt roligt med många glada skratt.

Lycka till på söndagen. Det kommer gå bra.

Kram
Yvonne

http://www.rosgatan.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ann - 28 februari 2011 16:08


   Min son och hans fru med delfiner i Mexiko...

Av Ann - 28 februari 2011 15:55

Hej alla vänner!! Dax att skriva lite.. På lördag är det dax att åka på årets första utställning med Bumbi     Vi får håppas på det bästa... Kram alla   ...

Av Ann - 16 november 2010 16:22


Hundfamiljen har utökats med en Tibbe kille som heter Chilus Black Label och kallas Bumbi. Vi har åkt på en del utställningar och blivit både BIR valp och BIS valp.   ...

Av Ann - 16 november 2010 15:54


 

Av Ann - 16 november 2010 15:49

Hej alla!! Har inte skrivit på jättelänge men tänkte börja så smått. Nu har vi börjat att renovera badrummet,ska bli så kul när det blir klart. ...

Ovido - Quiz & Flashcards