Direktlänk till inlägg 2 juli 2009

Hundvakt!!

Av Ann - 2 juli 2009 20:54

Idag har jag varit och passat hundarna och valparna hos Annbritt,sammanlagt var det 10 hundar men det har gått alldeles utmärkt oops jag glömde ju att det är 5valpar oxå.

Jag och Rikard har bakat kladdkaka som vi fikade när Annbritt kom hem.

Imorgon är det dax för jobb igen 2nätter nu,och det är vöäl inte att tänka att det svalnat av på jobbet.

Ha en underbar helg alla.

Sänder alla en pelargon att ta med sig.

 
 
Karin

Karin

3 juli 2009 01:01

Hej Ann!
Tack för hälsningen på bloggen,Vi har haft det så skönt vid stugan.Har ju varit ett svettigt men underbart väder,men har hört att det ska bli kallare igen.=(
Har du förresten något namn på pelargonen,får tacka för den fina jag bara älskar pelargoner.Det var inte lite hundar du sett efter,goa o söta valpar förstår jag.På Lördag ska jag iväg o kika på pudelvalpar som är 5 veckor.
Ha det så gott o en sval kram,kan behövas i värmen=)

http://kajsa-vargs.bloggagratis.se

 
Anki

Anki

3 juli 2009 10:42

Vad mysigt att ta hand om så många hundar =)
Önskar dig en trevlig helg också!

Kram

http://www.ankisblogg.bloggagratis.se

 
Yvonne K

Yvonne K

3 juli 2009 14:20

Hej!
Vad roligt med alla vovvarna, kan tänka mig att du stannade länge vid valplådan. :))

Nej du, svalt är det inte på jobbet, i natt var det fruktansvärt hett o det bara rinner av en. Puh, hoppas det blir bättre snart.

Härlig pelargon, vad heter den?

Kramar

http://yvonnek.bloggagratis.se

 
Kristina

Kristina

5 juli 2009 22:06

Hej! Nu har vi kommit hem, och nu regnar det här också, skönt!!

kram

http://kristinas.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ann - 28 februari 2011 16:08


   Min son och hans fru med delfiner i Mexiko...

Av Ann - 28 februari 2011 15:55

Hej alla vänner!! Dax att skriva lite.. På lördag är det dax att åka på årets första utställning med Bumbi     Vi får håppas på det bästa... Kram alla   ...

Av Ann - 16 november 2010 16:22


Hundfamiljen har utökats med en Tibbe kille som heter Chilus Black Label och kallas Bumbi. Vi har åkt på en del utställningar och blivit både BIR valp och BIS valp.   ...

Av Ann - 16 november 2010 15:54


 

Av Ann - 16 november 2010 15:49

Hej alla!! Har inte skrivit på jättelänge men tänkte börja så smått. Nu har vi börjat att renovera badrummet,ska bli så kul när det blir klart. ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7
8
9
10 11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21
22
23
24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret i Falkenberg


Ovido - Quiz & Flashcards