Direktlänk till inlägg 7 juli 2009

Skogen!!

Av Ann - 7 juli 2009 17:26

Här är några bilder från vår skog idag!!

Vi råkade ut för lösa hundar igen och en matte som gick och talade i mobiltelefon och brydde sig inte alls,som tur var så upptäckte jag hundarna i tid och kunde vika av.

Jag blir knasig på folk som inte kan använda hjärnan!!!

Idag har jag fått låna och testa ett baby badkar på stativ av Carro dom har det till sina hundar att bada Nellie i och det var jättebra slapp sitta på golvet i duschen eller kröka sönder ryggen,det var superbra så ska inhandla ett sådant nästa gång jag kommer till gekås.

Ha en bra kväll!!!

 
 
Anki

Anki

8 juli 2009 10:10

Tack så mycket för gratulationen =)

Vilka härliga skogsbilder du har tagit! Lösa hundar råkar man jämt och ständigt ut för, och jag blir lika irriterad varje gång.

Kram

http://www.ankisblogg.bloggagratis.se

 
Karin

Karin

9 juli 2009 20:19

Vilket härligt ställe att gå med hundarna på,ser verkligen fint ut.Jättefina bilder..
Ja men det låter super bra att ha ett b.badkar att bada hundarna i,är ju som sagt var inte lätt att bada annars som du skriver.
Stötte i morse på ett par rottwailers,som tur var satt de inne i sin bil men de morrade o lät så ilskna så jag blev alldeles stel av rädsla,har stött på dessa lösa förr då sprang de fram till mig o min lilla pudel.
Jag fick verkligen ett hysteri o skrikutbrott,en av hundarna vände om men den största stod kvar o morrade men gubben min kom o föste hem dem.Som tur är har han flyttat,men brukar som sagt vara på visit hos grannen.NEJ FY FÖR LÖSA HUNDAR,o oansvariga ägare.
Ha det gott kramen från Karin o ett riktigt regnigt Uppland.

http://kajsa-vargs.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ann - 28 februari 2011 16:08


   Min son och hans fru med delfiner i Mexiko...

Av Ann - 28 februari 2011 15:55

Hej alla vänner!! Dax att skriva lite.. På lördag är det dax att åka på årets första utställning med Bumbi     Vi får håppas på det bästa... Kram alla   ...

Av Ann - 16 november 2010 16:22


Hundfamiljen har utökats med en Tibbe kille som heter Chilus Black Label och kallas Bumbi. Vi har åkt på en del utställningar och blivit både BIR valp och BIS valp.   ...

Av Ann - 16 november 2010 15:54


 

Av Ann - 16 november 2010 15:49

Hej alla!! Har inte skrivit på jättelänge men tänkte börja så smått. Nu har vi börjat att renovera badrummet,ska bli så kul när det blir klart. ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7
8
9
10 11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21
22
23
24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret i Falkenberg


Ovido - Quiz & Flashcards